søndag 31. oktober 2010

Ut på tur aldri sur..

Herlig vær idag...sambo dreiv og ryddet i garasjen så snuppa og jeg fant ut at vi skulle ta en tur til bestemor og bestefar på edland..
Bestefar ble med på tur...

Måtte ha med en pose itilfelle at vi skulle finne noe kjekt

Å sitte på skuldrene til bestefar er kjekt..



Denne mini elven kunne jeg tenkt meg å plaske i...

Skog og kratt

Fin utsikt...over her skulle vi..

Husker på et grantre...weeee

Opp og ut


En koselig tur...ble svett alle 3 :) Herlig med litt frisk luft

Her kommer oppskriften på en veldig enkel men knallgod pastasalat...er du på slankeren så er nokk ikke denne noe for deg :P

Dette trenger du
  1. Purreløk
  2. En paprika
  3. En pakke pasta
  4. 1 boks lettrømme
  5. 1 pk majones
  6. 1 boks piknic skinke
  7. Og en boks mais (som jeg glemte..men like godt uten)
Kok opp vann og hell i pasta..la den koke i 12 min

Sil av i kaldt vann....(pastaen må være kald før resten blandes i)

Rømme og majones blandes i..jeg tar først rømme (ikke hele boksen) Så nesten hele tuben med majones..rør godt rundt..

Skyll og hakk opp paprika,purre,skinke



Rør rundt i en bolle..sett pastasalaten i kjøleskap et par timer før den skal spises..slik at den "fastner litt"
Mariner kyllingfilet og ha i kjøleskap et par timer før den stekes hel eller i biter..
Jeg liker ikke kyllingfilet så jeg hadde kyllingvinger til..

Ferdig...NAM NAM

Tar 15 min å lage...litt lenger om du skal ha kylling til :) Ha i mais og alt du måtte ønske egentlig..skinken kan byttes ut med kylling også :)

Håper det smaker..

HA EN STRÅLENDE DAG..

Bli gjerne følger og kommenter innleggene mine :) Kjekkere å blogge da..

2 kommentarer: