lørdag 30. oktober 2010

God lørdag...

Nå har vi vært ute og handlet litt...(2 julegaver igjen nå) Celine er nå fri for feber..fikk seg en disney dvd og var superfornøyd..jordbær har jeg også kjøpt inn som vi skal kose oss med etter middag :)

Ble noen kjekke ting rikere :

2 flotte fugler med klype
Snacks skål
Og et god jul skilt som skal henge ute
:)

"pippene" fikk plass på en grein hver imens,men skal henges på juletreet eller på pakkekalenderen til Celine når den tid kommer :)

Igår kjøpte jeg 2 nye saueskinn og nye tepper til sofaen.Den er så kald nå i disse kalde tider..jeg har funnet ut at jeg venter med ny sofa en stund til..derfor måtte jeg friske den opp litt :) Har saueskinn og teppe i andre enden også...

Mmmm jordgubbar...er ikke lite i kurven,jeg bare tjuvstarta litt :)

Gleder oss til å se denne filmen etter hvilen til Celine (bilde ville ikke snu seg)


Blir nokk en tur ut på besøk også + jeg må pakke inn noen julegaver..

Imorgen kommer det oppskrift på en meget god pastasalat med marinert kylling filet på siden :)


Ha en riktig fin lørdag alle kjekke lesere :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar