torsdag 28. oktober 2010

Jeg tror jeg besvimer...

Jeg tror jeg besvimer..kjøkken er ferdig :) Tok alt for lang tid...men nå kan jeg smile :)

Her ser du bilder fra prospektet:

Rimelig sliten kjøkkeninnredning og fliser med drueklaser på..hehe

Etter: (sorte veggplater fra ikea)

Fant rimelig kjapt ut at de veggplatene var noe "dritt" + det gjorde kjøkkenet mindre...

Så etter etter:






Er VELDIG fornøyd :) Mangler diverse på benken..men nå ser dere vertfall hvordan det ser ut :)



Ble det bra??

Ha en fin kveld.. :D


8 kommentarer:

  1. Det ble KJEMPE BRA!!! VIRKELIG!!! Dette kan du virkelig være stolt av!! :) Nå kan du bare nyte :) Det beste er jo absolutt å bli ferdig, og da se tilbake å tenke det var verdt det :)

    Ha en fin kveld videre du også :)

    SvarSlett
  2. Fru Mæla : Tusen hjertelig :) Ja er storfornøyd ;) En herlig følelse og være ferdig!

    SvarSlett
  3. Så fint:)Likte godt den hvite "ramma" du hadde..den med hønsenetting og tavle.Hvor er den kjøpt??

    SvarSlett
  4. det ble myyyye finere med d hvite Tina :)
    Looooove it.. du e knall flinke :)

    SvarSlett
  5. Anonym :Takk :) Den er kjøpt på en lokal gavebutikk,men de selger den ikke lenger :(

    Lillekatt: Tusen takk :)

    Lena : Takk :)

    SvarSlett
  6. Det ble kjempe fint, stor forskjell. Lekkert :)

    SvarSlett