fredag 8. oktober 2010

Fra kjedelig til søt...

For et herlig vær vi har idag..strålende sol og varmt.
Startet dagen med å vaske i huset..må jo være rent og pent til helgen :P

Mens jeg tørket støv så tenkte jeg hmm..er ikke disse "lyktene" litt kjedelige

Fant frem en klypetang


Knyttet deretter et blondebånd rundt..ble riktig så søte syntes jeg


Gleder meg til å tenne lys ikveld


Her en dag tok jeg meg en tur på den lokale gjenbruksbutikken for å se om jeg fant noe kjekt..
Skal snart igang med å lage bildevegg,men finner ikke andre rammer en typisk ribba fra ikea..vil ha mange ulike rammer...
Da fant jeg disse:


Var usikker på om de gikk an å spraye dem..men det gikk jammen meg:

Første strøk er gjort,får ta et til når de er tørket,noe jeg tror skjer rimelig kjapt da det er så varmt ute *lykke*

Nærbilde:


Tror jeg går igang med bildeveggen ikveld..må bare finne ut hvilke bilder jeg skal bruke...igår la jeg over 6500 tusen bilder over på harddisk..jeg har litt bilder å fremkalle kan du si :P

Ønsker alle mine kjekke lesere en nydelig helg,ikveld skal jeg ta meg en øl eller 5 ;)


Sol ute, sol inne.

Sol i hjertet,

Sol i sinnet,

Sol, bare sol
 
:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar