torsdag 7. oktober 2010

Et "lysfat" rikere :)

Fikk et fint "serveringsfat" av min snille mor idag,fikk et avlangt også,men det sliter jeg med å få rent..tips? Så det ble mitt lysfat :)

Her er noen bilder:

Ble ganske så fornøyd

Min nye engel:


Og min nye mini mini vase(nå har jeg en vase til de fine blomstene celine kommer med når vi har vært ute)


Et lite tips på slutten..om du ikke vil ha "sjeive" lys..hold deg unna lysene på nille ;)

Alle min lys ser nemlig slik ut etter meget kort tid:


Nei må tilbake til de litt dyrere lysene som jeg har pleid å kjøpe..dette var ikke bra :( Ikke at de kostet en formue,men irriterende alikevell ;)

Ha en fin kveld videre..blir glad for kommentarer og flere følgere :D



4 kommentarer:

  1. Så flott lysfat da!!
    irriterende med lys som blir skeive.
    Må nok ty til litt dyrere lys ja!!!

    SvarSlett
  2. Therese : Takk for det,ja har funnet ut at dyrere lys er av bedre kvalitet..sier seg selv egentlig ;) Hvordan går det med deg da?

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe fint, likte så godt den lille hvite hekla duken også, nydelig :)

    SvarSlett
  4. Chanette: Takk for det,den fikk jeg også av mor..den er GAMMEL :)

    SvarSlett