lørdag 23. oktober 2010

Man kan finne mye kjekt i naturen..

Var ute på tur nettopp...ville lage et hjerte til porten vår :) Fant greiner..kom hjem og vips 5 minutter etterpå så var 3 hjerter klar...kunne laget de mye finere,men har ikke tolmodighet til å sitte med slikt lenge :) Derfor ble de som de ble...fine nokk :)


Denne skal få sin plass på porten ute...de andre 2 har jeg hengt der de 2 gamle hang (på hver sin spiker på fremsiden av huset på terassen)


Nå har jeg funnet ut hvilken kaffemaskin jeg vil ha...ble denne :

Gleder meg til jeg finner den under juletreet ;)
Da kan jeg lage meg en kopp i "hytt å pine" Har kommet iste til den også..i like :)

Ha en strålende lørdag :D

4 kommentarer:

  1. Synes hjertene ble fine jeg :-) Prøver igjen,-hvor har du kjøpt de flotte lampene dine? tenker spesielt på den du har over spisebordet :)
    Hilsen Lisbeth.

    SvarSlett
  2. Lisbeth : Takk for det :) Lampene er kjøpt på living 1499kr...er nydelige :) Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for svar :-)

    SvarSlett