tirsdag 26. oktober 2010

O jul me din glede...

Jeg har snart kjøpt alle julegavene..har 3 stk igjen så er jeg ferdig (vet hva jeg skal kjøpe utenom den ene)Herlig å få det gjort tidlig..slippe alt kaos og stress i desember..


Iår må jeg finne en midlertidig julekalender til Celine..da den jeg hadde når jeg var liten må fikses litt på..det orker jeg ikke i år :) Tenkte på om jeg skulle brodere en...MEN det fant jeg ut ville være bortkasta penger ;)

Igår kom jeg over denne saken:


Skreiv på tallene fra 1-24
Så kan pakkene henges på krokene..
Pakkene skal pakkes inn i gråpapir med fint pynt på..slik at den friskner til litt..må nokk henge på noen sløyfer også.

Her blir det pakkekalendes/aktivitetskalender

Hva vi kan gjøre som aktiviteter:
  • Bake
  • Male
  • Lage lyslykter/islykter
  • Lage julepynt
  • Lekeland
  • Mate ender
Blir en koselig tid i desember mnd...

Ønsker dere en riktig fin kveld..her blir føttene krølla opp i sofaen under et teppe med kakao og greys blandt annet..




5 kommentarer:

  1. Skal si du har vært flink. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave enda jeg. Adventskalendergreia var jo kanon stilig.

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig adventskalender:) Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  3. Anette : Takk for det..greit å bare få det gjort..når jeg må ta meg av det alene..men kjære HATER å shoppe ;)

    Anonym : Den er kjøpt på feel :) Ha en fin dag :D

    SvarSlett
  4. Helst super blogg du har. Er også ferdig med alle julegavene, men har ikke funnet den rette adventskalenderen ennå :( Men din var jo helt super :D

    SvarSlett