fredag 26. februar 2010

Nå vil jeg ha vår og sommer...

Gleder meg til snøen forsvinner,da kan jeg fikse ute i hagen..kjøpe blomster og hagemøbler,huskestativ og sandkasse til Celine.

Tenkte jeg skulle ha denne benken(fra ikea) på fremsiden av huset,må jo male den hvit..men det kom nokk ikke som et sjokk...hehe.

Må nokk kjøpe meg noen potter til å ha uteblomter i også (tror det skal gå i hvitt og grått ute da huset er hvitt med lysegrå karmer)


Vet du om noen plasser der de selger fine rimelige potter ??

4 kommentarer:

  1. Så fine ting :-) her har vi "vestlandssommer" nå.. thihi.. 18 grader og sol :-)

    men til sommeren blir det rundt 30 grader så jeg får nyte det nå ;-) hehe..

    ha en vakker tirsdag :-) klemmer

    SvarSlett
  2. Takk for det :)

    Å luksus med 18 grader...her er det sol men kaldt :)

    Ha en nydelig dag du også :D

    Klem

    SvarSlett
  3. Gleder meg til vår og sommer jeg også. Er sååå lei av snø nå.
    Blir kjekt å begynne å ordne til ute i hagen og på verandaen igjen:)
    Fin blogg du har:)

    SvarSlett
  4. Linn: Takk for det..ja blir herlig når det blir varmere i luften :) Ja kan nesten ikke vente til snøen forsvinner og jeg kan begynne ute prosjektet mitt :D

    SvarSlett