fredag 12. februar 2010

Litt av stuen...

Her ser dere bilder av stuen vår...er ikke helt ferdig enda,klarer ikke helt og bestemme meg for hvordan jeg vil ha det...men men det får være slik til jeg kommer på en bedre ide :)


Veggordet som jeg brukte eviiiigheter på å henge opp,men det var verdt det



Lysestakene vi fikk til jul av svigermor for et par år siden


Bildet jeg fikk til jul


Spisebordet (er mye finere i virkeligheten og speilet er vasket nå..haha) Teppet passer ikke så bra der så det må jeg få gjort noe med...


Random bilde (elsker blomsterpotten som jeg fikk av storebror min og kjæresten)



Håper dere likte bildene...kommer flere etter hvert :)
Ha en fin dag videre i solen....

4 kommentarer:

  1. Så stilig du har det!! Digga den lampa over salongbordet:)

    SvarSlett
  2. Ja den er kjempefin :) Ha en i samme serie over spisebordet :)

    SvarSlett