fredag 19. februar 2010

Det ble ikke noe lilla hos oss alikevell...

2 nye lysholdere fra ikea..elsker lys

Nye hvite lys..de lilla ble byttet ut...

Nye gråe pledd..myke og gode..

Hylla over tven fikk seg en ny blomst

Ny kubbelys holder...den er helt nydelig,tror jeg må ha 1 til

Blomstene jeg fikk av en Monika da min farfar døde 17.02.2010
HVIL IFRED FARFAR

Blomstene jeg fikk av Åsi..flotte roser og nelliker :)

Denne lysestaken fikk jeg av min svigermor for en stund tilbake siden...vurdere og spraye den hvit eller krom
Hva tror dere hadde blitt finest??
Den står ute i trappen i yttergangen

Ny enkel spot lampe til yttergangen...
Lyser veldig fint...

Ha en fin kveld ;)

2 kommentarer:

  1. Så mye fint- elsker de kubbelysholderne.. har noen av de selv men vil ha flere :-)

    Ha en vakker mandag :-) klemmer

    SvarSlett
  2. Takk for det.. :)

    Ja tror jeg må ha 1 eller 2 til ...

    Ha en flott kveld :)

    Går det an å bli følger av bloggen din?

    SvarSlett