torsdag 30. september 2010

Alle fugler små de er kommet nå tilbake...

Sa jo for en stund siden at jeg skulle blogge mer om andre ting enn bare interiør...

Får blogge litt om "utelivet" her jeg bor idag da...

Har fått besøk av disse fjærballene:


Godt noen kan kose seg med rottingmøblene..jeg sluttet å røyke for litt over 4 mnd siden,sitter nesten aldri ute der lenger... ;)


Alle fugler små de er kommet nå tilbake

Gjøk og sissik, trost og stær synger alle dager

Lerka jubler høyt i sky, ringer våren inn på ny.

Frost og snø de måtte fly, her er sol og glede.


Hadde rundt 25-30 stk her nettopp...så koselig,jeg har snikfotografert bak gardinene..haha håper INGEN naboer så meg... :)

Må nokk kjøpe mer fuglemat imorgen og se om jeg finner et fint fuglebrett..men er så koselig når jeg kan sitte i sofaen å se ut på disse hoppende fjærballene...som jeg føler bare vokser å vokser..noen ser ut som de skal eksplodere snart :P

Så ut å kjøp fuglemat folkens...

Kommer snart nye bilder av kjøkken når vi har fått opp de nye veggplatene...skal også snart igang med riving av terasse..må også få bort det store treet ved huset før vinteren kommer..med andre ord : MYE Å SETTE FINGRENE I...



Ha en fin kveld....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar