fredag 9. april 2010

Mine 2 første bjørkehjerter...

Pappa,celine og meg var ute på tur igår..så tenkte jeg hvorfor ikke plukke med noen bjørkegreiner/pinner for å prøve å lage bjørkehjerter...



Kjøpte sommerfugler som jeg pyntet hjertet med


Så dette var mine 2 første hjerter...haha prøvde vertfall,er ikke kjent for å ha så god tolmodighet..så kan ikke si jeg tok meg god tid.. :P

Men ble fornøyd,men bedre lykke neste gang...

HA EN STRÅLENDE HELG ALLE SAMMEN..

Her satser vi på sol og grilling... :D

8 kommentarer:

  1. Så flott det ble :-)
    Skulle ønske jeg kunne bare plukke med meg litt bjørk.. thihi..

    klemmer

    SvarSlett
  2. Syntes du?? Så kjekt da :) Klem

    SvarSlett
  3. så flink du har vert!! kanskje eg skal prøve meg på dette og.. såg når eg henta S i barnehagen at de holdt på å sake ned noen bjørke trær ;)
    Hva er teknikken?

    SvarSlett
  4. Takk :)

    Teknikken jeg brukte er:

    Jeg samlet sammen en "bunke" med bjørkekvister..surret myk ståltrød et stykke opp...då delte jeg bunken i 2 og surra med myk ståltråd nederst igjen..haha god på å forklare?? :)

    SvarSlett
  5. Jeg synes de ble kjempefine. Mine første ble ikke så fine i det hele tatt.

    Liker bloggen din:)

    SvarSlett
  6. Syntes du er flink jeg!:) å nå skal jeg heller prøve din metode,for den jeg lagde så i allefall ikke ut som ett hjerte! Mannen så ikke hva det skulle ligne på engang:P

    Fin blogg,følger deg videre:)

    SvarSlett
  7. Kristina : Så kjekt... :) Skal ta en titt på din blogg også :)

    SvarSlett