fredag 9. april 2010

Litt nytt på en fredag må til...

En stor glass bolle,har ingen aning om hva jeg skal bruke den til enda..syntes den var så nydelig

Orange roser frisker opp i en ellers så hvit,sort og grå/sølv stue

Keramikk kuler til terassen...nydelig rose mønster på

2 telys pinner som står på hver sin side av trappen opp til terassen..blir kjekt med lys i dem

Bilde av alle blomstene som popper frem..tulipaner ser jeg det kommer masse av,har ikke aning hva de som bodde her før oss har plantet..kan bli spennende ;)

Celine måtte jo også ha egne utemøbler..nå blir hun glad (denne gaven fikk hun til jul)

Nå begynner det å ta form...mangler sofa/stolputene og pledd
Grill og avslappningstoler får komme nermere sommeren

Hva syntes dere??

7 kommentarer:

  1. Kjempe flotte ting du har kjøpt. Hvor har du kjøpt de lyspinnene og hagemøblene dine? og Pris?

    SvarSlett
  2. Lyspinnene kjøpte jeg på plantasjen (kostet 30kr stk tror jeg) Og hagemøblene kjøpte vi på europris faktisk 3500kr..er veldig fornøyd :)

    SvarSlett
  3. Så fint. Har seriøst lyst på slike hagemøbler selv men er ikke helt sikker på om jeg får plass på verandan:( Lyspinnene skal jeg kjøpe meg! Kjempe stillig!

    SvarSlett
  4. Jeg eg kjempefornøyd...følte ikke de tok så stor plass :) Ja lyspinnene blir fine i mørket ;D

    SvarSlett
  5. Veldig fin blogg du har, og så kjekt med litt inspirasjon...

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder:)
    Gleder meg til og ordne ute her også, når våren kommer til Tromsø for fullt:)

    Tror det blir sånne møbler på oss også:)

    SvarSlett
  7. Kristina : Ja er kjekt å fikse opp ute... er kjempefornøyd med møblene..så go for it :D

    SvarSlett