fredag 19. mars 2010

Litt vårstemning gjør susen...

Har vært på plantasjen en tur...fikk med hjem et par uteblomster,det frisket opp det :)
Gleder meg til å kjøpe nye utemøbler...har funnet et nydelig sett med møbler,så nå kan jeg bare glede meg.

Tok meg også en tur på fretex idag..fant disse gamle blomsterkrukkene..lurer på hva jeg skal bruke dem til?


Tenkte om jeg skulle ha urter eller uteblomster i dem? Må vertfall få gjort noe med fargen :)

Ha en fin helg alle sammen ... blir glad for kommentarer ;)

4 kommentarer:

  1. Det er så koselig med vår!! :) Elsker våren... Virkelig!! Denne årstiden er helt topp!! Bar asfalt, blomster, solen som varmer... ÆH - love it!!

    SvarSlett
  2. Nydelige krukker. Man kan finne mange skatter på fretex:)
    Jeg liker veldig godt bloggen din, og har blitt følger:)

    SvarSlett
  3. Ååå, nå gleder jeg med enda mer til våren kommer ordentlig frem. Da skal jeg også frem med potteplantene!
    Apropo potter, tror de "nye" pottene dine kan bli kjempe søte med urter i :)

    SvarSlett
  4. Rebekka: Ja våren er en herlig tid :)

    Renate: Takk for det..er innom din blogg også med gjevne mellomrom ;) Ja mange skatter på fretex ;)

    Mia: Ja tror også de kunne blitt søt med urter i...men først må jeg spraye de hvite eller sorte :)

    SvarSlett