onsdag 3. mars 2010

Dagens fangst...

Roser

Ny blomst

Nye lysestaker..for jeg har ikke nokk av dem? Haha :)

Hvit saueskinn som skal være i en stol i yttergangen (på leit etter stol..forslag?)


Glasslampe til sjenken i yttergangen

5 armet lysestake fra FRETEX..skal sprayes i krom eller sort

Et gammeldags kakefat? fra FRETEX

Gleder meg til å ta det ibruk

Om jeg får tid idag skal jeg gjøre en del justeringer i stuen..henge opp en lack hylle som jeg kjøpte idag og flytte litt på pynt og div..

Må lage meg en kosekrok ute på terrassen idag også *bilder kommer*

Ha en fin dag ;)

4 kommentarer:

  1. så masse fint du har her inne:)
    Lyskrona som æi har i stus mi e frs ålens. kosta like under 2000 kr.

    SvarSlett
  2. Takk for det :)

    Den var nydelig..vurdere å ha en sånn på kjøkkenet,men redd den blir for stor :(

    SvarSlett
  3. Oj, fantastisk kakefat!! Elsker mønsteret!

    SvarSlett
  4. Ja ikke sant...idag hadde de inne 1 til på fretex,men det får holde med 1 tenkte jeg :P 25kr er jo ingenting for et slikt fat... Nå bruker jeg det som serviett holder :)

    SvarSlett