mandag 14. februar 2011

Laget bildevegg


Idag har jeg laget bildevegg :) Ble ganske så ok...må kjøpe nye hvite rammer ellers fornøyd ;)


Litt romantisk stemning...

Stemningsbilder..

Fiiine gaven jeg fikk idag av min kjære..tror han har feber :P


Naaaaw...hehe :)

Idag har vi vært hos ØNH med jenta vår...ny time i aug da håper vi væsken på mellomøret er borte..

De krokodilletårene når legen skulle se i ører og hals..huff..må man så må man..

Som premie etter endt legebesøk fikk hun nye leker og happy meal..hun var storfornøyd..ingenting er bedre ;)

Ønsker dere en strålende fin valentines day kveld videre <3


1 kommentar:

  1. Jeg må si du virkelig er kreativ :D
    Så fint du har gjort det hjemme hos dere!
    Jeg blir virkelig inspirert av bloggen din!

    Hvordan har du det ute nå som det er sommer da? Jeg trenger inspirasjon til sommerhagen vettu ;)

    Håper på flere blogginnlegg fra deg ;)

    SvarSlett