lørdag 31. juli 2010

Nye innkjøp...

Idag har jeg kjøpt litt forskjellig...

Dette skal henge på soverommet vårt...skal oppdatere med bilder derfra om en liten stund,må få malt litt der først..

En diamant ramme som skal få sin plass på tvbenken..nyyyydelig

Mer fra GREEN GATE..

Fikk dette fine veggordet av mamma idag <3

Denne store tavlen har jeg siklet på lenge..idag fikk jeg den av Mamma..love it :)

Om du gir meg tips til hva jeg kan henge/skrive på den så kan du en liten ny lyseblå prikkete skål fra green gate (bilde kommer)




6 kommentarer:

  1. Den rammen/tavla var jo bare utrolig lekker da!! Hvor er den kjøpt?
    Hvis du skal ha den på kjøkkenet kan du ha meny for uken på den, hvis den skal være et i gangen kan du ha huskeliste, i stua kanskje et fint sitat :)

    SvarSlett
  2. Den er kjøpt på et gavehus (en lokal butikk) ;)
    Det var lurt med ukesmeny :D

    SvarSlett
  3. Kjempefin!! Kjempemisunnelig kjenner jeg. Jeg har en liten en som stadig kommer med gullkorn, så ville hatt siste gode sitat fra barnemunn jeg, og fine bilder i klesklypene :)

    SvarSlett
  4. Tonje : Takk for forslag :) Vinneren trekkes i slutten av uken :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har kjøpt/ fått da. Den tavlen var utrolig flott.
    Jeg ville nok hatt bilder i klypene og kanskje ukens meny eller et koselig sitat skrevet på tavlen.

    SvarSlett