søndag 13. juni 2010

Offisielt en samler på GREEN GATE..

Tok oss en roadtrip til byrkjedalstunet..der fant noe vakkert :








Den nydelige muggen og kritt tavlen..falt pladask for den muggen,viste seg at det var fra merket green gate...det har jeg jo hørt om før.. :)

Måtte han en liten skål også fra green gate..
Om ikke lenge så tar vi turen dit igjen...de var utsolgt for det andre som hørte til i samme serie..

FLAKS FOR MEG AT JEG SLUTTET Å RØYKE..mer shopping...jippi ;)

Samler jo ikke på noe så nå skal jeg endelig samle på noe...trenger kaffe service :)

Ha en fin dag..


6 kommentarer:

  1. Den mugga var veldig søt.
    Koselig blogg du har,
    Koselig uteplass har du og.

    Kom gjerne en tur innom meg

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Skal snike på bloggen din nå jeg ;)

    SvarSlett
  3. Så fin mugge!! Har så lyst å samle på Green Gate jeg også, men klarer ikke bestemme meg for hvilket mønster jeg vil ha. Alle er jo sååå søte!!

    SvarSlett
  4. Linn : Ja de har veldig mye fint...mange samler ikke på det i samme serie men har litt av hvert...har tenkt litt på tanken jeg også... :) Ha en fin dag...

    SvarSlett
  5. Åh, så lekre! Jeg har som mål å overtale gubbisen her til at vi også kan samle på det, de er jo så nydelige!
    Hvor har du kjøpt de forresten?

    Tusen takk for titten, jeg kommer nok straks tilbake (for det er strengt talt ikke lenge siden jeg var her sist:P)

    SvarSlett
  6. Lena Marie : De er kjøpt på byrkjedalstunet :) Men de selger også green gate på nett og mange andre plasser...har kjøpt enda mer nå :)

    Velkommen tilbake :)

    SvarSlett